Jurbarko Antano Giedraičio-Giedriaus gimnazija – tai kokybiško ugdymo ir ugdymosi, moderni, nuolat tobulėjanti švietimo institucija, padedanti jaunam žmogui, įkvepianti visą bendruomenę sėkmingai veikti besikeičiančioje ir nuolat besimokančioje visuomenėje. Pagrindinė vertybė – žmogus. Tolimesnis sėkmės laidas bendravimas ir bendradarbiavimas, vienų geranoriška pagalba kitiems, saugi aplinka visiems.

Jurbarko Antano Giedraičio-Giedriaus gimnazija

Vydūno g. 15, Jurbarkas tel. (8 447) 72 561 el.paštas rastine@jurbarkogimnazija.lt

Ekskursija į Rygą bei Stokholmą

Gimnazijos mokiniai, lydimi keturių mokytojų (A.Akutaitiene, S.Stankevičiene, L.Maskolaitiene, R.Žemeliene) ir nuostabios gidės iš Vilniaus, dalyvavo trijų dienų kelionėje keltu į Stokholmą. Pirmiausia aplankėme Rygos senamiestį, išgirdome daugybę įdomių istorijų. Tą pačią dieną keltu išplaukėme į Švediją. Kelte gyvenome kajutėse po keturis. Kelto konferencijų salėje keletas mokinių parodė skaidres ir papasakojo apie miesto objektus, kuriuos aplankysime.

Kitą dieną apie 1o:30val. atplaukėme į Stokholmą, kur aplankėm senamiestį ir įžymųjį Vasa muziejų, kuriame eksponuojamas vienintelis pasaulyje išlikęs 17 a. laivas, išbuvęs po vandeniu 330 metų, bei daug kitų su tuo laivu susijusių ekspozicijų. Šis muziejus yra vienas lankomiausių turistų objektų ne tik Skandinavijoje, bet ir visame pasaulyje. Laivas eksponuojamas specialiai jam pastatytame muziejuje. Tą patį vakarą, vėl apie penktą valandą vakare keltu išplaukėme atgal į Rygą. Ryte pajudėjome link Rundalės rūmų Latvijoje, kurie dar vadinami mažaisiais Versalio rūmais. Apžiūrėję gražiuosius rūmų kambarius patraukėme namo. Per visą kelionę mus lydėjo tikrai nuostabi gidė, turėjome patyrusį autobuso vairuotoją, visą kelionę žiūrėjom filmus autobuse, todėl kelionė tikrai neprailgo.

Labai ačiū visiems, rengusiems šią kelionę!